[Epitesz-barkacs] elo hidak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Aug. 24., Sze, 05:26:37 CEST

volt egy falu, ahol 12 éven keresztül a segélyadást attól is függővé
tették, hogy a segelyezett kávét fogyasztott-e vagy sem

mivel ezt a helyileg demokratikusan meghozott rendelet volt, ezt meg
lehet támadni az alkotmánybíróságon, egy kávét kívánó meg is támadta,
méghozzá sikeresen indokolva, az alktmánybíróság meg a rendeletet
hatálytalanította
( Az Alkotmánybíróság a 48/2009. (IV. 24.) AB határozattal megsemmisítette
 a gadácsi önkormányzat rendeletének ezt a részét. Egész pontosan
törölte az "önhibáján kívül" szövegrészt, valamint az önhiba önkormányzati
"definícióját". )

szóval lehetne tenni ellene, így rendeletesdivel.