[Epitesz-barkacs] elo hidak

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Aug. 24., Sze, 14:49:15 CEST

No! Tegyük fel, valamilyen oknál fogva éhezel. Én felajánlom Neked, hogy
rendszeresen adok az éhenhalás elkerülésére elegendő táplálékot - egy
feltétellel: minden alkalommal jól felpofozlak meg segberugdoslak.
Abszolut demokratikus feltételek, hiszen a Te szabad választásodra
bíztam.

Üdv
pi

U.i.: Bárminemű hasonlóság a közelmúlt eseményeivel, nem a véletlen
műve:(.