[Epitesz-barkacs] üveggyár

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 31., Sze, 10:28:22 CEST

Szervusz Attila!

> hol gyártanak méretre kétrétegű, gáztöltésű üveget? Kicserélném még ősszel
> a kétszárnyú gerébtokos ablakokban a külső szárnyat sima síküvegről ilyenre.

Hmmmm... üveges vállalkozás? Itt Keszthelyen láttam olyat, aki
kétrétegű üveget csinált, és a gáztöltés sem nagyon bonyolult, biztos
meg tudja csinálni. A másik, akihez járok, a Balaton Üvegcentrum
ezeket rendeli, legalábbis nagy tételben. Nem Keszthely a síküvegipar
fellegvára, ezért szerintem bármilyen üvegest megkérdezel, jó eséllyel
megoldja. Ez ma már elég alap termék.

szia: Balázs