[Epitesz-barkacs] üveggyár

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Aug. 31., Sze, 10:40:40 CEST

2011.08.31. 10:28 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Hmmmm... üveges vállalkozás? Itt Keszthelyen láttam olyat, aki
> kétrétegű üveget csinált, és a gáztöltés sem nagyon bonyolult, biztos
> meg tudja csinálni. A másik, akihez járok, a Balaton Üvegcentrum
> ezeket rendeli, legalábbis nagy tételben. Nem Keszthely a síküvegipar
> fellegvára, ezért szerintem bármilyen üvegest megkérdezel, jó eséllyel
> megoldja. Ez ma már elég alap termék.
Ez jó hír, köszi.
A beépítés ügyében volna még pár kérdésem. Először is ugye valószínűleg
a nútot,
amiben az üveg meg a gitt van, mélyebbre kell kicsit marnom, ez tiszta.

De milyen mélyre? Azon agyaltam, hogy elég lenne, ha szintig süllyedne
az ablakkeretbe,
alá a nútba egy csík fehér sziló, ahol meg a gitt volt régen, tehát az
üveg fölött, ott is fehér
szilóval kihúznám, hogy ne menjen bele a víz.
--
Hofferek Attila