[Epitesz-barkacs] égő fadarabot megfogó ketyere ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Dec. 3., Szo, 23:54:36 CET

komolyan mondom feltalaljatok a piszkavasat. az teljesen tokeletes erre. csak ami Magusnak van, annak rovid a nyele a kazanjahoz kepest.

kazanokhoz egy olyan a szokas, ami egy kb 5x10cm lemezdarab, a kozepen rahegesztve meroleges a koracel ami a nyele. ennek a sarkaval bele is lehet akasztani a faba, a lapjaval moge lehet nyulni, mint egy kapaval, es a hosszu elevel a tuzter padlojan lehet huzni-tolni a parazsat elore-hatra ahogy akarod.

vajk