[Epitesz-barkacs] égő fadarabot megfogó ketyere ?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2011. Dec. 4., V, 03:35:39 CET

a marabu kazánoknál láttam a rács nélküli tűztérpadlót, de
az enyém (jelenleg) ettől eltérő.

a hamuteret úgy tudtam kialakítani, hogy 2db kisméretű tégla élére állítva
tartja a rostélyt a tűztérpadló felett, és egy keresztbe tett tégla
választja el a hamuteret a tűztértől

ha berakok egy majdnem egy méteres fadarabot a rácson levő
parázsra, ott csak egy 45cm-es darab ég el, a többi rész
a tűztér padlójára hullik, és a leégett végénél a rácsoknál
megtámaszkodik

a megtámaszkodó végénél a visszahúzás általában kevés
szokott lenni.

pillanatnyilag még nincs a lelki szemeim előtt, hogy a
tűztér padlójánál rács és hamutér nélkül hogy alakul
a  tüzelés