[Epitesz-barkacs] ventinel hofoktol is fugg az amper ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Dec. 10., Szo, 17:38:07 CET

cst wrote:
> valami ilyen lehet a motor tekercse között
> http://www.elektrolight.hu/alkat/bizt/bt/hobizti-k.jpg
> EGYSZERI KIOLVADÁSÚ HŐBÍZTOSÍTÉK
>
> nincs amperszaga, csak valami EUkomform okokból
> mielőtt meggyulladhatna kell kiolvadnia javíthatatlanul
> ( a MULTIFUSE öngyógyító csak 30V és 60V alatt létezik )

Van helyette más is, csak nem tudom, hol lehetne beszerezni. Vettem régebben két
traffancsot, amit a kaposvári nemtommilyen gyár csinált, abban vannak
hőkapcsolók. Simán lekapcsolja a trafót bizonyos hőfok felett, és persze vissza
is kapcsol, ha jelentősen visszahült.

> tehát szakadást kell létrehozniuk a laikus háztartási birka ű
> védelmében. Értem én a tréfát, csak nem szeretem

Nem így kell felfogni. Ez csak egy lehetőség a védelemre. Az indukciós rezsóban
is van egy ilyen. Tüzet előzhet meg. Az olcsó kütyü meg lehet, hogy ha ez
kiolvad, már annyira elromlik, hogy nem éri meg javítani, tehát indokolt lehet
az egyszeri kiolvadású használata.

Nem ez az a ventillátor, aminek egyik tekercsét már kiiktattad?