[Epitesz-barkacs] ventinel hofoktol is fugg az amper ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Dec. 10., Szo, 16:31:38 CET

valami ilyen lehet a motor tekercse között
http://www.elektrolight.hu/alkat/bizt/bt/hobizti-k.jpg
EGYSZERI KIOLVADÁSÚ HŐBÍZTOSÍTÉK

nincs amperszaga, csak valami EUkomform okokból
mielőtt meggyulladhatna kell kiolvadnia javíthatatlanul
( a MULTIFUSE öngyógyító csak 30V és 60V alatt létezik )
tehát szakadást kell létrehozniuk a laikus háztartási birka ű
védelmében. Értem én a tréfát, csak nem szeretem

még egy háztartási konyhai szagelszívó csőventi szétszerelésekor
( pl. "TT 100" -nál is ) a motor belsejébe is bemegy az olajos gőz, stb
és az állórész és a forgórész közötti vékony "szlip" részen is
letapad ( pl. a napraforgó olaj ) ( nekem füstben pl. a fenyőgyanta
hajlamos erre ) és egy hideg csőszakaszon a kondenzvíz becsurgott
a ventinél levő tágulatba, több, mint kellett  volna, és a vízbe belecsapódó
venti ettől fulladt le ( vizszintes csőszakaszon lett felszerelve, most kell
átalakítanom függőleges szakaszra )