[Epitesz-barkacs] ventinel hofoktol is fugg az amper ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Dec. 10., Szo, 13:30:20 CET

Ja, szóval biztiként szeretnéd használni! Arra egész jó.

Ha esetleg az üzemi áramtól is kiégne, max köss vele párhuzamosan egy
ellenállást, ami valamelyest csökkenti az izzó áramát.

Különben nem igazán értem ám a dolgot! Nekem is sokféle ventillátor megy
itt-ott, de a legkevésbé se jellemző, hogy meg akarnának állni, és ekkor le
akarnának égni.

Van egy nagyobb ventillátorom, amit az eladóhely inkább szélgépnek nevezett, van
vagy fél méter átmérőjű, tényleg elég jó huzata van. Ennek szorult meg a
csapágya, és maradt úgy bőven az állandósult állapot eléréséig, de akkor se
égett le. Nem mondom, hogy hideg volt. :-)

Megcsináltam a csapágyat, azóta is jól működik.