[Epitesz-barkacs] ventinel hofoktol is fugg az amper ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Dec. 10., Szo, 20:23:34 CET

ami hivatalosan füstelszívó, az a kémény tetejére vegyestüzeléshez
147ezer-ÁFA, és van ami 400celsiusos füsthöz 870ezer+ÁFA

ami egyáltalán meleglevegősre alkalmas, az füstre nem javasolt
200ezer-ÁFA felett

a 4évvel ezelőtti 50celsiusig használható jól el volt hideg levegővel kevert
füsttel, tehát nem a hőfok volt a baj, és az sem, hogy a füst a motortérbe
is
bement, hanem karbantarthatatlan volt a motor ( az állórész és a forgórész
közotti kicsi résbe bement a fenyőgyanta-füst, ha a motorját szét tudtam
volna szedni évente 1 alkalommal, ma is munkaképes lenne )

a most vett ketyerénél "csak" a lapát akadt meg,  és a túláramot sem
bimetálos, sem automata (csak kézzel feltolható) , sem
kicserélhető üvegcsöves, sem semmi, ami pl.
egy csapágyhiba vagy más ilyen tengelyt megfogó bajnál
lecsapta volna

lehet, hogy én vagyok maximalista, de ha egy hiba miatt
levágná pl. egy automata kismegszakítót, akkor úgyis megnézném,
hogy mi okozta, ( pl. recsegő csapágy után csapágycsere )
és javítás után kismegszakítót felnyomnám, és mehetne tovább

pl. ha valami beékeli a járókeréklapátot, akkor egy cserélhető
biztosítékot (pl. üvegcsöves) kiolvasztani, aztán javítás után
egy másik üvegcsöves biztosíték betenni, és dolgozhat tovább

minek örüljek, ha pl. egy beékelődött  járókeréklapát miatt
javíthatatlanná válik a motor egy qrva önmegsemmisítő
" hőbiztivel ", aztán a laikus paraszt vegyen egy másik ventit ??

vagy 200e+áfáért javítható lenne, de 13.500HUFért tekintsem annak
az új venti vásárlását (dobd el, és vegyél másikat), hogy ennyibe
kerül egy új biztosíték?