[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 1., K, 10:48:09 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.02.01. 10:14:15 +1h-kor írta:

> Láttál már furnérozott lemezt? Annak a közepe is lécekből van
> kialakítva. Egy 20 cm-es hosszú léc csak az olyanok szemében szemét,
> akik kizárólag meleg folyóvízben hajlandók borotválkozni. Téged nem
> ilyennek ismertelek.

persze, hogy láttam, meg fel is használtam ilyen léceket is
( valaki kidobta, és szétfűrészelés előtt esőcsapta, az enyv
elengedte, és a lécdarabok így kiszabadultak . )

csak abban a léc valódi anyag, és pl. nem műgyantás préselt fűrészpor.

a 19mm vastag préselt fűrészpor és a hajópadló ára kb egyforma, és
ha választhatok, akkor inkább hajópadlót veszek, ugyanabból a
pénzből