[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 1., K, 10:53:31 CET

2011.02.01. 10:48 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> persze, hogy láttam, meg fel is használtam ilyen léceket is
> ( valaki kidobta, és szétfűrészelés előtt esőcsapta, az enyv
> elengedte, és a lécdarabok így kiszabadultak . )
>
> csak abban a léc valódi anyag, és pl. nem műgyantás préselt fűrészpor.
>
> a 19mm vastag préselt fűrészpor és a hajópadló ára kb egyforma, és
> ha választhatok, akkor inkább hajópadlót veszek, ugyanabból a
> pénzből

Kár idekeverni a préselt lemezt, nem erről beszéltem, meg eddig senki
sem. Arról volt szó, hogy egy 20 cm-es léc, ami valódi fából van (nem is
értem hogy jött ide a fűrészpor, talán külön vonattal, nehogy
felismerjék), szóval hogy egy darab valódi fából készült valódi deszka
hulladék-e. Aztán jött guargumitól kezdve a jó ég tudja mi... :-))