[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 1., K, 12:42:46 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Nem feltétlenül. Amelyik gépen a XP korrektül elfut (mert persze
> lehet 64 meg 128 megára telepíteni, de abban nincs köszönet), azon a
> win7 talán még jobban megy. Tipikusan pl. laptopokon érezhetően
> pattogósabb működést tapasztaltam.

Lehet, de azok eleve jobb gépek kell legyenek.
Ez a gép, ami most itt nekem van, az szakember szerint (aki csinálta) kicsit
gyenge a win7-hez. A másik, amit még nem is néztem közelebbről, lehet, hogy még
gyengébb. (Az ajándék gép, valaki valami melóért adta cserébe pénz helyett
régebben. Lehet, hogy az xp-hez is gyengus, majd kiderül.)