[Epitesz-barkacs] vinyokat miért nem talal?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 2., Sze, 01:16:19 CET

win98 alatt
start/ futtat/ browse -nál is,
TC indításkor megfagy,
Paint mentésnél is vagy megnyitáskor is
keresgél, ha választania kell a meghajtók közül,
a meghajtókat nem találja, itt az "elemlámpával bólogat"

DE ezen bajokkal ellentétben

ha az Asztalon az öreg dosos norton commandert
ikonról használom, akkor minden vinyót elérek

Pri master C: 132G
           E: 133 - 160G itt ez EXT partíción a linux 5
              alpartícióra osztott ( ezt nem tudom dosból sem )

sec master D: 80GB vinyó 1 - 40GB
           F:      41-80GB

sőt az F: meghajtónál a SUBST segítségével M: és X: meghajtót
is létre tudok hozni és ezeket is tudom használni
clipperrel fordítok, az NC editorával szöveget javítok, menthetem,  stb

kérdés: mi a búbánat van a winfoson, ha a dosos nc
         a w98 alatt röhögve tud menni, de a wines szarok nem tudnak
         menteni, vagy megnyitni???

a dosos nc-vel (mivel az megy) mihez nyúlhatnék, mit
macerálhatnék javítás gyanánt?