[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 2., Sze, 09:01:00 CET

a vízművek nagy nehezen felfogták, hogy az első ügyféli aláirattatás helyett
nekik nincs joguk aláírni:
---------------
"
Kiderült, hogy a cserével megbízott munkatársaink sajnálatos módon
félreértették a vonatkozó
munkautasítást.
Az illetékes csoportvezető azonnal figyelmeztette kollégáinkat és újra
ismertette velük a helyes eljárást.

Köszönjük, hogy bejelentésével segítette munkánkat.

A felmerült probléma kapcsán a mérőcserével foglalkozó munkatársainknak soron
kívüli ismétlő oktatást tartunk a hasonló esetek megelőzése érdekében.

Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük."
--------------
ezek szerint 2010. jun 13-a óta a  ezt folyamatosan, rendszeresen hibásan
csinálták
( kb. 1500 esetben csak ez a munkapáros, és nem tudni, hogy más munkapáros
hány alkalommal értette félre)

vélhetően a PDA-s alákarmoltatás után senkinek nem küldtek kinyomtatott
formában a "mérőcsere munkalap" -ról a  "fogyasztói példányt", sem PDF-es
formában sem

( mondjuk "természetes" ezek szerint, hogy 7  hónap után én voltam az az első
fogyasztó, aki észrevette
ezt a baklövést, és sajnos 1500 ügyfélben fel sem merült, hogy az óracsere
munkautasítása is
hibás volt )

ha elhisszük nekik, hogy
".... a mérőcserével foglalkozó munkatársainknak soron kívüli ismétlő oktatást
tartunk a hasonló esetek megelőzése érdekében"

akkor  "sokszor 1500" (akár 9 - 10ezer) munkalapot felül illene vizsgálniuk,
és óracsere után
a    "mérőcsere munkalap" -ról a  "fogyasztói példányt" postázni is illene,
nem csak az
időpontközlő levelet!!!