[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 2., Sze, 09:22:59 CET

Hát Te magad írod le, hogy miért akarja ezt csinálni.
Akkor miért kínzod magad azzal, hogy ha kitörölsz minden levelet akkor is
GB-okat foglaljon le a gépeden.

Én is az OE-t használom már évek óta és nekem teljesen megfelel.
Igen néha adja ezt az ablakot.
Nem kötelező az OK-ra kattintani és akkor nem csinálja.

Én úgy szoktam, hogy amikor elmegyek valami mást csinálni, akkor ott hagyon
a gépet, becsukom az OE-t felajánja, hogy akarja csinálni, az OK-ra
kattintok és hát csinálja azt rendezgesse a leveleket. Mire visszajövök,
befejezi és kész.
Aztán vagy 2-3 hétig nem akar rendezgetni. Ennyi időnként ki lehet bírni.
Nálam kb. 20 perc mire ezt megteszi ami valószínűleg több mint nálad, mert
nekem még a 2000-es levelek is megvannak.

Az autót is időnként kötelező szervízbe kell vinni, hát ez is egy ilyen
feladat a gépen.

1 dolog ami nagy hibája az OE-nak, hogy ha egy mappája nagyobb lesz mint 2GB
akkor az összeomlik és vége annak a mappának, de ezt már kitárgyaltuk itt a
listán vagy egy éve.
Ezért kell minden levelezést évekre bontani és akkor nincs gond a mappa
mérettel.

zsolt