[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 11:30:52 CET

Zsolt wrote:
> Hát Te magad írod le, hogy miért akarja ezt csinálni.
> Akkor miért kínzod magad azzal, hogy ha kitörölsz minden levelet
> akkor is GB-okat foglaljon le a gépeden.

Megteszem én a mappatömörítést kézzel, mappánként. Ez meg az érintetlen mappákat
is át akarja indexelni, és mivel a gépemben van valami hiba, ezért ez a művelet
könnyen adatvesztéssel jár. Most pont így jártam, ezért akarom kikerülni az
automatikusan akaró összes mappa tömörítésesdit engedni neki.

Eddig engedtem, hagytam, hogy szöszöljön, nem volt baj, max cészerű volt
újraindítani a gépet, mert úgy telerakta a memóriát vagy nemtommit művelt, hogy
a gép tök lelassult. Most is így akartam eljárni, de nem lehetett a gépet
kikapcsolni egyáltalán, csak hosszú gombnyomással, ami resetnek felel meg
valószínű, ettől aztán elveszett egy komplett mappa. Szóval a gépnek sok lehet
ez a dolog a hibája miatt, ezért akarom kilőni.

> Nem kötelező az OK-ra kattintani és akkor nem csinálja.

Na de akkor - nálam már - minden szar után feljön ez az ablak, akkor is, ha
nincs is bekapcsolva az OE. Tehát csinálok valamit, erre feljön az ablak.
Kilövöm, hogy mégse, eltűnik - néhány percre, aztán megint. Ez így nem fasza.

> Az autót is időnként kötelező szervízbe kell vinni, hát ez is egy

Csak vizsgáztatni kötelező, meg az új autót kötelező, ha az illető nem akar
garivesztést, amúgy nem kötelező. Akiknek új autójuk van, szívnak is rendesen,
mert a kötelező szervizek alkalmával úgy leveszik őket, hogy a végén az autójuk
sokkal többe kerül, mint gondolták. Nem beszélve az esetleges részletfizetésről
(hitel), ami miatt casco is kötelező, ami szintén nem olcsó.

> 1 dolog ami nagy hibája az OE-nak, hogy ha egy mappája nagyobb lesz
> mint 2GB akkor az összeomlik és vége annak a mappának, de ezt már
> kitárgyaltuk itt a listán vagy egy éve.

Nálam nincsenek ilyen óriásmappák, ezekre vigyázok. Meg se közelíti talán a
tizedét sem.

> Ezért kell minden levelezést évekre bontani és akkor nincs gond a
> mappa mérettel.

Pont ezt csinálom, illetve kb 1500 levél táján már nyitok új mappát, de újabban
törlök sokmindent, mert rájöttem, hogy aligha fogok bármit újraolvasni, meg az
infók igencsak elavulnak. A sok levéltől megfosztott mappákat kézzel
"tömörítem", a TC-ben láthatóan kisebbek is lesznek. Tök felesleges rámenni
egyszuszra az összes mappára, amit az OE akar magától elkövetni.

Sőt, nagyon nem értem, hogy ha kézzel indítok egy "összes mappa tömörítés"-t,
akkor is ugyanúgy maga is akar ilyesmit. Szóval ezt elkúrták, vagy az annyira
mezei júzerekre gondolnak, akik soha semmi ilyesmit nem csinálnának maguktól.
Ismerek olyat, akinek az összes beérkezett üzenete a "beérkezett üzenetek"
mappában van. Aztán csodálkozik, hogy baj van.