[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 2., Sze, 11:43:35 CET

>a gép tök lelassult. Most is így akartam eljárni, de nem lehetett a gépet
>kikapcsolni egyáltalán, csak hosszú gombnyomással, ami resetnek felel meg
>valószínű, ettől aztán elveszett egy komplett mappa. Szóval a gépnek sok

Ez természetes vele járó folyamat.
Ezért is szoktam ott hagyni magában a gépet, mert közben szinte lehetetlen
bármit is csinálni vele, olyan lassú.

Viszont ha lefagy vagy kiakad akkor valószínűleg valamelyik ram modulod
hibás vagy a winchester vacakol.

Az OE működés közben az összes memóriát felzabálja és ha van egy hibás modul
ami valahol hibázik akkor ettől fejre áll az OE meg a xp-is és elveszik egy
csomó levél.
Egyszer jártam ugyanígy. Kihajítottam a memóriákat és azóta sincs gond.

Szóval szerintem nem kikapcsolható ez a tömörítés rendezés benne, ha csak
nem a regisztriben turkálás árán.

zsolt