[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 18:14:28 CET

Zsolt wrote:

> Viszont ha lefagy vagy kiakad akkor valószínűleg valamelyik ram
> modulod hibás vagy a winchester vacakol.

Ez már korábban is felvetődött. Valaki felrakott egy tesztelő progit a
honlapjára, hogy töltsem le, és ezzel ellenőrizni tudom a memóriát meg a winyót
(persze külön-külön). Mindkettő jónak adódott. Most maradt még két lehetőség:
vagy kiszáradtak az alaplapi kondik, vagy - ezt már én vélem felfedezni - szar a
winyó tápcsati-kontaktusa. Mindkettőhöz ki kéne bombázni a gépet az asztal alól,
ami nekem nem egyszerű feladat, pedig van gumi akármi a térdemre. :-)

> Szóval szerintem nem kikapcsolható ez a tömörítés rendezés benne, ha
> csak nem a regisztriben turkálás árán.

Igen, asszem úgy kapcsolható ki. Kaptam is részletes leírásokat, de eléggé
kínai. Majd, ha már nem jön be, belemélyedek.