[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Feb. 2., Sze, 14:53:56 CET

Józsi! Kolléganőmnek a gépén elindítttam a tömörítést egy 1,5 GB-os mappán.A gép dolgozott 4-5 órát.Nem egy szuper gép, 4 éves.Szóval ne légy türelmetlen! Amit meg kell szoknod az Outluke és az Outlook Express esetén is, hogyszeret ottmaradni a memóriában, miután bezárta a felhasználó.De az is lehet, hogy csak az egyik ilyen a fentiek közül. Üdv. Tibi