[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 18:20:05 CET

Varga Tibor wrote:
> Józsi! Kolléganőmnek a gépén elindítttam a tömörítést egy 1,5 GB-os
> mappán.A gép dolgozott 4-5 órát.Nem egy szuper gép, 4 éves.Szóval ne
> légy türelmetlen!

Szó sincs róla, hogy türelmetlen lennék. Itt a gép hardverileg hibás, és
adatvesztéssel járt a legutóbbi ilyen tömörítés. Nekem nincsenek ilyen
óriásmappáim, meg a gép gyorsabb is. Megvan a tömörítés úgy 1..1,5 perc alatt,
de bizonytalan, hogy befejezi-e. Az adatvesztés úgy történt, hogy látszólag
befejezte, én ilyenkor újraindítom a gépet. Már állt a winyó hosszabb ideig, a
gépen más progikat is ki lehetett nyitni. Megpróbálom a kikapcsolást, nem
sikerül. Innentől már semmit nem lehetett kinyitni, de az egér még mozgatható
volt a képernyőn. Végül kénytelen voltam hosszú (3 másodperces) begombbal lelőni
a gépet, aztán újraindítás után látom, hogy összeborult az OE mapparendszere.

Ekkor helyreállítást csináltam a lomtárból, aztán összevetettem az OE
tárolómappában találhatóakat a bak-okkal... nem írom le, hosszú. Végül sok
melóval mindent helyreállítottam, legalábbis azt hittem, de egyszercsak mégis
eltüntette egy lényeges mappa tartalmát, és nem volt belőle másolatom. Persze
csak pár újabb emil meg sok kép tűnt el.

Tényleg, lehet levélből kitörölni mellékletet OE-ben? Néha jó lenne, ha miután
kimentettem a csatolmányt, megtarthatnám a szöveget. Most arra igyexem az
ismerősöket rávenni, hogy nagy csatolmányokat szöveg nélkül küldjenek, mert a
csatolmányt lementem, az emilt törlöm.