[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Feb. 4., P, 10:09:39 CET

Szia Józsi!Sziasztok! Bár, Józsit érinti a dolog, azért ide írok, hogy ha akarja valaki, akkor ki tudja egészíteni amit írok.Vagy kijavíthatja azt, amit hibásan írok.Nem vitatom, hogy hardware hibás a géped. A válaszom azután lesz alkalmazható,miután a hibát elhárítottad. Az OE-vel és az Outlükével is előfordul, hogy az e-mail megsérül a tároló file-ban.Az adatvesztés ilyenkor szokott előfordulni.Emiatt nem mernek tömöríteni a kollégák.Ez ellen többféleképpen lehet védekezni.A tömörítendő mappa teljes tartalmát OE-n belül átmásolod egy másik mappába.Ha nem sikerül, akkor abban a mappában van egy hibás file.Ezt közelítő módszerrel tudod megkeresni. Ez az e-mail már elveszett. A másik módszer, hogy file szinten, amikor bezártad az OE-t akkor másolod átazt a file-t amiben az OE a leveleket tárolja valahova. Ha kiakad a tömörítés közben, akkor megvisszamásolod a mentést. Tudomásom szerint közvetlenül nem lehet mellékletet törölni a kapott e-mailból.Erre csak azt tudom javasolni, hogy a levél tartalmát e-mailonként szöveges file szinten tárold valahol a gépen.Tudom, nem a legjobb lehetőség. Üdv. Tibi