[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 12:47:21 CET

Varga Tibor wrote:

> a géped. A válaszom azután lesz alkalmazható,miután a hibát
> elhárítottad.

Az a helyzet, hogy képtelen vagyok rájönni, mi a baj a géppel, de most így,
ahogy van, valahogy elfogadhatóan működik.

Amiket leírtál, azokat gyakoroltam is, szóval ez az átmásolgatásos módi
leginkább biztonsági mentés célból eddig is ment, és most is, amikor volt a
probléma, így orvosoltam. Csak nem voltam eléggé óvatos, és miután úgy láttam,
hogy most már minden a helyén van, a külön, átmeneti könyvtárban tartott
fájlokat letöröltem. Ezután viszont asszem egy rövid mappatömörítés után (mert
hogy csak kis részét raktam vissza) elveszett az egyik mappa teljes tartalma.
Persze megvan az a külön winyón, csak az újabb levelek vesztek el. De pótolhatók
(családi képeket tartalmazó emilek voltak).

Nem a hibás fájl miatt történt a dolog, hanem a gépet egy ilyen összes mappa
tömörítése esemény után már két alkalommal is egyszerűen nem lehetett
kikapcsolni. De használni sem! Végül maradt a hosszú begomb, ami ugye néhány
másodperc után kikapcsot eredményez, de ekkor tuti valami nem kóser.

Viszont nincs akadálya, hogy kézzel egyenként tömörítsem a mappákat, ekkor még
soha semmi baj nem történt, és nem is rakta tele úgy a memóriát, hogy lelassult
volna a gép.

Kedves listatárs segítségével az automatikus mappatömörítési igény a
továbbiakban teljesen ki lett küszöbölve! :-) (Nem akarom megnevezni az
engedélye nélkül.)

Azt viszont nem tudom, hogy lehetne importálással behúzni kint lévő mappákat.
Eddig csak azt tudtam megcsinálni, hogy ha van pl egy régebbi leveleket tartozó
mappa, nevezzük "map"-nak, akkor először az OE-ben létrehoztam egy map nevű üres
mappát, arra rá kell menni, hogy valóban létrejöjjön (mutatja, hogy nincs benne
üzenet). Aztán a TC-ben ezt a mappát felülírom azzal, amiben van is valami.
Ezután az OE megmutatja, a tartalmat. De ez nem valami tuti módi, mert van,
amikor nem mutatja meg, tehát ahogy rálépek, hogy lássam, mik vannak benne,
lenullázza, eltünteti a tartalmat, amit a TC-ben rögtön láthatok is.

Más esetekben (ahogy pl jártam is) ugyan megmutatja a tartalmat, de a
mappatömörítés tünteti el. Általános esetben meg nincs semmi baj. Tehát lehet,
hogy van az OE-nek valami indexmappája vagy nemtommije, és ha importálással
tudnék bárhonnan emileket behúzni, akkor ebbe is bejegyezné, és megmaradna. Csak
sajnos, ha aszondom, hogy import, és a procedúra után rámutatok az adott helyre,
akkor azt mondja, hogy ott nem találhatók üzenetek.

Szóval nincs kizárva, hogy előbb-utóbb rászánom magam, és megtanulom kézreesőre
konfigurálni a tündérmadárkát, főleg, hogy egy portable verziót töltöttem le.