[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Feb. 4., P, 18:50:50 CET

> ... Az OE-vel és az Outlükével is előfordul, hogy az e-mail
> megsérül a tároló file-ban.Az adatvesztés ilyenkor szokott
> előfordulni.Emiatt nem mernek tömöríteni a kollégák.

Egy lehetséges módszer: a következő linken van egy program, amivel ki lehet
menteni a leveleket az OE DBX fájlokból abban a formában, ahogy a sima
asztalra húzással is lehetne. Utána a kimentett EML kiterjesztésű fájlokat
tetszés szererinti OE mappába lehet tenni.

http://www.palasiksandor.webzona.hu/mailsave.zip

Kicsit lábhajtós, DOS időkben szocializálódott szakiknak van :-), viszont,
ha valakinek elvész a levele, szerintem érdemes leküzdeni a viszolygást.

Valamennyire törölt leveleket is vissza lehet vele szedni, sajnos nem
teljesen, mert az OE minden 512 bájtból az első négyet felülírja ilyenkor.

Palasik Sándor