[Epitesz-barkacs] szintezes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 2., Sze, 20:26:30 CET

egy kommersz vizmertek az 0.5mm/m hibaju

szerszamgepek beallitasahoz hasznalt precizios cucc 0.02mm/m felbontasu, es a
dragabbak ilyen pontosak is. ugy 30ezertol kezdodnek forintban, es akar tobb
szazeresek is vannak.

http://www.mesterszerszam.hu/component/virtuemart/merestechnika/meroeszkoz/vizmertek/gepbeallito-vizmertek-150x38x150-h-mm

azert egy teodolitban lehet hogy van hasonloan pontos vizmertek.

vajk