[Epitesz-barkacs] szintezes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 3., Cs, 19:33:23 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.02.03. 18:48:19 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Mit segít a szintezés? Szemmel látható, hogy belvízveszélyes a
> terület. Hogy árvízveszélyes-e, az más kérdés. A Sajó példáján látva
> még az is lehet, hogy ha eddig nem volt az, mondjuk húsz év múlva az
> lesz. Vagy sose, mert ott olyan jól sikerült a gát, vagy van egy
> mélyebb rész, ami onnan elvezetné a vizet. Ez nem fog kiderülni a
> szintezésből.

most találtam, hogy tényleg szarban vagyunk, de szerencsére a mélyedésben levő

szennyvíztelep miatt állandóan vigyáznak, hogy a szar ne ömöljön ki :-)

"A Tisza-Kunsági Vízgazdálkodási Társulat 2010 január 9. - 2010 július 16.
között kisebb szünetekkel folyamatosan védekezett a
belvízkárok elhárítása, mérséklése érdekében.

A védekezés szükségességét a Tiszakécske és Gátér belterületeinek
veszélyeztetettsége és a Tiszakécske, Lakitelek, Gátér, Pálmonostora,
Kiskunfélegyháza mezőgazdasági területeinek belvízmntesítése  indokolta."

szóval el kell gondolkodni a "jövőképen", ha ide akarna költözni az ember