[Epitesz-barkacs] szintezes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 00:23:40 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szóval el kell gondolkodni a "jövőképen", ha ide akarna költözni az
> ember

Az lehet. Nekem a holttiszához sok gyerekkori élményem fűződik, az tök jó hely
volt.

Szerintem előbb-utóbb kénytelenek a régi, bevált állapotokat visszaállítani a
belvizes részeken: mélyebb vízgyűjtők helyreállítása, oda vezető árokrendszer
újra létrehozása, karbantartása.

Bele lehet gondolni, hogy nem ugyanaz egy üres kád, mint egy földdel teli kád.
:-) Mármint a vízbefogadó-képességét illetően. Na meg a talajvíz-szint is
máshogy alakulna, ha lennének ilyen "kádak", mert azok párologatni is tudnak, ha
ott a víz. A talajból nem tud úgy párologni a víz, mint innen. Meg aztán ide le
tud hurcolkodni az ilyen-olyan só is, itt tud feltöményedni.