[Epitesz-barkacs] ház szigetelés

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 06:28:20 CET

Szervusz HJózsi!

> Csak azt akartam ezzel elmesélni, hogy a talajból a falba kerülő nedvesség
> sok esetben alapvetően közvetlen csapadék-eredetű.

Mi kettőnk esetében kimondható, hogy kizárólag csapadék-eredetű.
Viszont - legalábbis itt - meglepően messze eljut még szivárgócsatorna
és ereszcsatorna mellett is.

> :-) Pl hungarocellből már a 10 centi nemhogy túlzás, hanem egyre inkább
> kevés. Vannak, akik 15...25 centiről beszélnek. Idővel lesz is
> létjogosultsága. Meg a 3 és 4 rétegű ablakoknak is. Meg a hővisszanyerő

Ez nagyon így van. Különösen, hogy mindenki csak egyszer csinálja meg...

> Nálad mi az ábra, megvan már félig-meddig a tervezett hővisszanyerős
> szellőző?

Sehol sincs, csak az anyag van meg hozzá. Az a baj, hogy decemberben a
kocsibeálló építésekor elhasználtam a télre tartalékolt
fázásmennyiséget, és nagyon nem akaródzik a padláson dolgozni. Majd
tavasszal, amikor már tartósan van tíz fok. Meg szerencsére ez a tél
is alakított a terveken, így ha korábban kezdem, nem lett volna jó.

szia: Balázs