[Epitesz-barkacs] Saját kút Re: vizoracsere furcsasag

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 4., P, 11:07:06 CET

Hi,

> Sziasztok! Rosszul tudom, hogy a kútból felszivattyúzott vízért is kellene
> fizetni?Persze nem tudom, hogy kinek és mi módon.Vagy csak rosszul aludtam
> és amiatt jutnak eszembe ilyen agyament dolgok?

  Létezik ilyen. Akkor kell vízórával ellátni, ha a háztartás csatornával
és vezetékes vízzel is ellátott, és csak azt a vízkivételt kell mérni,
ami a csatornába folyik.

  Az oka az, hogy nagyon sok családi házba utólag vitték a csatornát és a
vezetékes vizet, a csatornahasználat pedig drágább, mint a víz díja, ám
a vezetékes víz óráján mért érték alapján számlázzák ki. Ha az ember a
kútvizet vezeti be a háztartásba, majd a csatornába, akkor nem fizet se
vízdíjat, se csatornadíjat, mégis használja a csatornarendszert.
Egyénileg költséghatékony, de másokon való élősködés, ugyanis a víz
tisztítását ki kell fizetni, s azok fizetik meg, akik nem trükköznek a
kútvízzel, nem használják már a kutat vagy nincs kútjuk.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor