[Epitesz-barkacs] Saját kút Re: vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 12:58:45 CET

Varga Tibor wrote:
> Sziasztok! Rosszul tudom, hogy a kútból felszivattyúzott vízért is
> kellene fizetni?Persze nem tudom, hogy kinek és mi módon.Vagy csak
> rosszul aludtam és amiatt jutnak eszembe ilyen agyament dolgok?

Tudtommal korlátos a kivehető víz (valahány m3/hó vagy év), vagyis addig ingyér
van. Utána viszont már nem.

Az viszont érdekesebb kérdés, ha a kivett víz kb ugyanoda változatlan minőségben
(összetételben), csak más hőfokon visszakerül, akkor mi az ábra. Lehet, hogy
erre nincs is szabály. Szerintem amekkora az állam pénzéhsége, előbb-utóbb lesz,
sőt, ha nem is húznak ki vizet, csak hőt (mély fúrásokból), azt is meg fogják
adóztatni. De csak akkor, amikor már eléggé elterjedt, hogy hirtelen nagy
bevételre lehessen szert tenni.

További lehetőség: aki azért használ el kevés hőt, mert agyonhőszigetelte a
házát, annak az el nem használt hő miatt kell majd hőtlenségi adót fizetnie,
ahogy a gyerektelenekkel is akarnak gyerektelenségi adót :-)

Mese nincs, el kell hagyni ezt az árnyékvilágot - hacsaknem
árnyékvilág-elhagyási adót is kell fizetni. :-)
Az adófizetési adót már kitalálták, tehát van olyan adó, ami meg van adóztatva.
Legegyszerűbb lenne: kiírni a vonatkozó hivatalra qrvanagy betűkkel: AGGGYÁMÁ!!!
:-)