[Epitesz-barkacs] haz szigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 4., P, 17:36:33 CET

a paraval az a helyzet, hogy ha a lakok co2 termelesenek es a budossegnek
megfelelo legcseret megcsinalod, akkor mar inkabb szaraz lesz mint paras. szoval
telen tokre nem kell pluszban parat kivenni.

max a furdobol forrovizes zuhany utan.

a nyar az mas kerdes. ott ha nincs szobahomerseklet alatti homersekletu huto
felulet, akkor mindenkeppen sok lesz a para. a talajregiszteres cucc ezt is
megoldja, a fold alatt jo melyen azert 16-20 fokos feluleten hul a levego, pont
kelloen szaraz lesz mire a lakasba er.

vajk