[Epitesz-barkacs] haz szigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 16:41:33 CET

vajk fekete wrote:
> a konyhabol muszaj elszivni, kulonben kimegy a konyhabol a szag a
> lakas fele.

Világos, de nem a hőcserélőssel, hanem azzal, ami direktben viszi ki, csak
addig, amíg keletkezik, és a csöve is meg mindene jól tisztítható.

> lehet helyisegen belul be-ki csinalni, de csaladi hazban szokasos
> helyiseg meretek mellett tokre felesleges.

Lehet más helyiségben is a befúvás, csak kár ezért jelentős csőhosszakkal
operálni. A vízpára diffúzióval is elég jól kiegyenlítődik, meg a CO2 tartalom
is. Lehet a párát direktben is elszívni, csak én most már nem értek vele egyet.
Jelentős mennyiségű hőt tartalmaz, azt ki kell nyerni télen meg mindig, amikor
fűteni is szokott kelleni. Nyáron meg lehet, hogy a szellőzés nem is oldja meg a
párakérdést.

Én csak felvetettem egy plusz szempontot, ami szerintem megfontolásra érdemes.
Különben mindenki úgy csinálja, ahogy a legjobbnak találja.