[Epitesz-barkacs] haz szigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 4., P, 16:15:24 CET

a konyhabol muszaj elszivni, kulonben kimegy a konyhabol a szag a lakas fele.

lehet helyisegen belul be-ki csinalni, de csaladi hazban szokasos helyiseg
meretek mellett tokre felesleges. ez az eloszobaban, furdoben, wc-ben, konyhaban
elszivunk, lakoszobakban, haloszobakban befujunk, ajtok alatt 1-2cm rest
hagyunk, kozlekedok nem erdekelnek modszer sok helyen bevalt.

vajk