[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 7., H, 13:05:11 CET

Varga Tibor wrote:
> Sziasztok! Sándor! Gondolom használtad már.Mit csinál 10 000
> levéllel?Egyenként, vagy tömegesen menti ki?Aztán vissza is lehet
> tölteni vele? Mert a kollégáknál ilyen mennyiségű e-mailról van szó.

Anélkül, hogy ekkora mennyiséggel kipróbáltam volna, szerintem simán lekezeli.

A visszatöltés már nem az ő feladata, hanem - ezesetben - az OE-é.
Ez teljesen frankón működik. Pl a TC-ből a kijelölt leveleket behúzom egérrel az
OE egy tetszőleges mappájába, és ott lesznek. De nem muszáj mindet, ez csak
lehetőség. Tehát - szerintem - alkalmas lehet arra a lehetőség, hogy van egy
olyan bazinagy mappa (bazinagy dbx), amit nem tud már jól lekezelni az OE, vagy
iszonyat ideig tart. Ekkor a mappát kimásolva máshova, aztán ráeresztve erre a
kis progira, ott lesz kismillió eml. Ezeket az OEben akár külön létrehozott sok
mappába lehet csoportonként behúzni a fenti módon, és máris jól le fogja tudni
kezelni. A böszmenagy mappát meg ki lehet törölni, miután ez megvan, méghozzá
adatvesztés nélkül, mert ugye már kimásoltuk.

Törlés után a törölt elemek mappa ürítése célszerű, majd külön csak ezt az egy
mappát kézzel tömöríteni. Ez se fogja a gépet kiakasztani.