[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Feb. 7., H, 21:55:56 CET

Sziasztok!

Józsi, azt megnézted, hogy milyen neveket ad az eml-eknek? Mert könnyen
lehet, hogy a [subject].eml nevet kapják. és akkor az azonos subjectű
levelek ugyanabba a könyvtárba másolva felülírják egymást. A TC-nek van
olyan plugin-je, ami megnyitja az OE dbx fájlokat, a leveleket egy-egy
könyvtárban lehet megtalálni. A könyvtár neve a levél subject.azonosító, ami
egyedi. Sajnos a könyvtáron belül már csak a [subject].eml a fájl neve. (Azt
nem néztem, mi lesz a subject nélküli levelekkel, bár ezek leginkább
SPAM-ek. A hosszú subjecteket viszont megvágja) A könyvtáron belül, a levél
formátumától függően több fájl található, [subject].eml, mime.htm, mime.txt,
amiket láttam. Ha van melléklet, akkor az is ide kerül.

Üdv
pi