[Epitesz-barkacs] nem auto :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 8., K, 02:04:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.08. 01:47:41 +1h-kor írta:

> Jó, de miért idézted ezt be? Tudjuk, hogy vissza lehet már táplálni, és
> asszem
> jobb áron veszik át, de ez nem az a téma. Ha nagyarányú elterjedés követi a
> gázmotoros módit, ez szerintem nem tartható.

a gázmotor fordulatszámtartása, szinkronizálása nehezebb téma,
mint az, hogy
a gázmotorral egyenáramot előállítani, és az egyenáramból
inverterrel átalakítani a hálózathoz kellő szinkront

szóval ahogyan én látom, mindegy nekik (mármint ELMÜ-nek) , hogy Te
hogyan állítod elő az inverternek szükséges egyenáramot,
mert CSAK INVERTERES visszatáplálási módot engedélyeznek

pl. én az inverter egyenáramú oldalát akár biciklivel is előállíthatnám :-)