[Epitesz-barkacs] nem auto :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 8., K, 02:45:05 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a gázmotor fordulatszámtartása, szinkronizálása nehezebb téma,

Fenéket, tökegyszerű feladat, még tán én is meg tudnám csinálni. :-)

Nem erről van szó, nem ez az ok, hanem az, hogy ha óriási számban hoznak létre
ilyeneket, akkor veszteségessé válhat a dolog, ha ezek sokkal jobb áron adhatnák
az áramot, mint a többi áramtermelő. Erőteljes áramár-emelkedést váltana ki. De
csak akkor, ha mittudomén 1000MW nagyságrendbe emelkedne az összegük.

> szóval ahogyan én látom, mindegy nekik (mármint ELMÜ-nek) , hogy Te
> hogyan állítod elő az inverternek szükséges egyenáramot,
> mert CSAK INVERTERES visszatáplálási módot engedélyeznek

Ez van most. Ha bejön a többi módi nagy számban, akkor mást is fognak.

Na meg ahhoz az árhoz képest, amiről itt szó van, egy 1...10kW-os inverter
jelentéktelen összeg.