[Epitesz-barkacs] hosszu lyuk furasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 8., K, 09:45:23 CET

aha, a vizszintes eszembe sem jutott. nincs kelloen alacsony fordulatu kezi
furogepem.
a forgacsot megszakitom temaval az a bajom, hogy akkor tuti bennmarad. dehat
akkor a szokasos modszer a gyakori takaritas. a szep hosszu felmeteres forgacs
az frankon jott kifele, amig ossze nem gubancolta.

a precizen kozepen legyen az nem volt szempont, csak hat probalkozik az ember.
ha fontos lett volna, akkor atviszem a szembeszomszedhoz, aki esztergalyos.

az a 40-es csavar az vagy 60 hosszu am, mert baromi nagy a feje. 30-as kulcs
kell hozza.

vajk