[Epitesz-barkacs] kaloriak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 8., K, 20:24:05 CET

 <szepygab at gmail.com> 2011.02.08. 19:10:10 +1h-kor írta:

> A minap volt szó erről a térképről, ami a megtett út magassági
> profilját is megrajzolja.
> Szerintetek a kalóriaszámláló adatai mennyire használhatók?

azt sajnos nem tudnám megmondani, de
Rengeteg olyan kifejezés van a magyarban, ami valamilyen módon az ételekkel
kapcsolatos.

Például amikor perecelsz egyet. Vagy elmész csak úgy céltalanul kolbászolni a
városba. Vagy rizsázol valakinek, például azért, hogy később megrépázd, de az
is lehet, hogy ő meg utána megmogyoróz. Ilyenkor nem kell sokat
tökölni, ha egyszer már lekenyerezted. Veled ne kukoricázzon! Persze ha
hivatásos, akkor tejelned kell, mert kisajtolja belőled, ezt általában előre
le is vajazzátok, amikor még úgy be vagy sózva, hogy borsózik a
hátad, és nem gondolsz arra, hogy utána annyira fel leszel paprikázva, hogy
majd becsokizol. Most persze lehet azt mondani, hogy ez elég gyenge volt.

De én erre közlöm, hogy nem ér a nevem, káposzta a fejem. És ha erre nem tudsz
mit mondani, akkor mákom van.