[Epitesz-barkacs] kaloriak

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 8., K, 20:48:34 CET

2011.02.08. 20:38 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Van a futópadomon (akarom mondani gyaloglógépemen) is ilyen
> kalóriaszámláló. Ugyanannyit számol, ha vizszintesen áll a szalag, mint
> amikor erős emelkedőre van állítva, és a súlyomat se lehet beállítani.
> Ezek natúr parasztvakítások.

Amikor emelkedőre van állítva a futógép, akkor többet, nagyobb
amplitúdóval emelkedik fel-le a tömegközéppontod, vagy mire jó a futópad
emelkedési szögét állítani? Bevallom, soha életemben nem használtam
ilyen futópadot, de érzésre, ránézésre nekem nem jön ki több energia
attól, hogy kicsit, vagy nagyon lejtősön kolbászolsz egy helyben.

Az én biciklimen is van kalóriaszámláló, de az szerintem az áramot méri,
amit indukálok a tekercsekben, mert a) ki van vezetve a computerbe az
áram, b) ha erősebbre állítom, többet számol.