[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 12:39:54 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Elképesztően hozzá lehet szokni a baba-adagokhoz. Én már nagyon
> ritkán vagyok éhes. Ehhez persze hozzájárul az inzulinrezisztencia
> miatt szedett, metformin hatóanyagú gyógyszer, étvágycsökkentő
> "káros" mellékhatása is.

Attól is függ az egész, hogy mi a napi teendő.
Én kényszerből leszoktam a gyogyókról. Ugyanis, ha az ember elcseszi a gyogyó
ellenére a cukorszintjét, akkor már nem akarja a diabetológia hatóság engedni a
körzeti orvosnak a felírását. Ekkor kaptam rá az étrendi változtatásra és a
gyaloglásra tök komolyan. Mérés pl este, szar az érték, go. Hazaérve már jó.

> Szerintem az csak a pénztárcájára hajt, csak igyekszik jó image-t
> tartani :-(

Egész jól megfogalmazta: megtehetné, hogy mágneses fejpántot árul, meg ... és
még mondot 2 hasonló tippet, de ő nem ezt teszi. Hogy pontosan hogyan segít
azoknak, akik valóban tudnak látványosan fogyni, azt nem tudom.

Az elv jó. Ha bárki tud abban segíteni, hogy amikor már az ember erőtlen, meg
kopog a szeme, azt jól viselje, azaz ezek a tünetek megszűnjenek, az jó dolog.

Az még jobb lenne, de ez gondolom még sokáig várat magára, hogy lehessen
ugyanúgy enni, de ne hasznosuljon, csak kicsi részben, és az erőnlét is
megmaradjon. :-)