[Epitesz-barkacs] kaloriak

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 11:47:59 CET

jhidvegi írta 9 Feb 2011  11:41 levelében:
> Csakhogy a megtartásához kell valami akaraterÑ. Asszem ez is csak akkor
> következik be, ha az ember naponta több órán át kifejezetten éhes. Ennek a
> megszokottsággá válása marha nehéz.
Elképesztően hozzá lehet szokni a baba-adagokhoz. Én már nagyon
ritkán vagyok éhes. Ehhez persze hozzájárul az inzulinrezisztencia
miatt szedett, metformin hatóanyagú gyógyszer, étvágycsökkentő
"káros" mellékhatása is.

> Ha ebben bárki tud segíteni valakinek, az nyert. Asszem a norbi erre hajt.
Szerintem az csak a pénztárcájára hajt, csak igyekszik jó image-t
tartani :-(

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu