[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 11:41:59 CET

Hofferek Attila wrote:

> Annyi pont elég is, gyorsabban nem is jó szerintem.

Csakhogy a megtartásához kell valami akaraterő. Asszem ez is csak akkor
következik be, ha az ember naponta több órán át kifejezetten éhes. Ennek a
megszokottsággá válása marha nehéz.

Ha ebben bárki tud segíteni valakinek, az nyert. Asszem a norbi erre hajt. Nem
csodaszerekkel próbál segíteni, hanem ennek az energiahiánynak az elviselésében,
legalábbis egy riport szerint. Én még semmit nem próbáltam ki az ő
repertoárjából. Meg is látszik. :-)