[Epitesz-barkacs] kaloriak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 9., Sze, 17:31:26 CET

Merlin Power  <pmerlin.ml at gmail.com> 2011.02.09. 17:05:46 +1h-kor írta:

> Nincs olyan sok tisztítatlan szennyvíz Budapesten. A szennyvizek nagy része,
> ~95%-a tisztított. A tisztítatlan szennyvizek nagy hányada el sem jut a
> Dunáig, lévén a telken az emésztőben végzi (és a környéket fertőzi a "jól"
> megépített emésztő miatt), mivel a terület nincs csatornázva.

köszi,

Eddig tisztítatlanul ömlött a Dunába Budapest szennyvize | Szent ...
2010. márc. 10. ... Mostantól a Budapesti Központi Szennyvíztisztító Telepre
jut a főváros eddig
tisztítatlanul a Dunába ömlő szennyvize. ...
szentkoronaradio.com/termeszetvedelem...

akkor ezek szerint a falunk szippantósai által a csatornába
leengedett trutyi is bemmegy a központi szennyvíztisztítóba ?

hát akkor már dőzs :-)

De a Duna most összel is ugyanolyan koszos volt, amikor arra jártam :-(