[Epitesz-barkacs] kaloriak

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 17:42:29 CET

2011/2/9 Mágus Bérprogram Demo <magus.demo at dpg.hu>

> része,
> "jól"
>
> köszi,

Nincs mit :-)

> akkor ezek szerint a falunk szippantósai által a csatornába

leengedett trutyi is bemmegy a központi szennyvíztisztítóba ?

Ha a kijelölt ürítőhelyeken engedik le (és fizetnek érte), akkor igen. A baj
az, hogy sok szippantós inkább "elengedi", hogy ne kelljen csatorna díjat
fizetnie....

> hát akkor már dőzs :-)

Dőzs majd akkor lesz, ha Budapesten nem lesznek csatornázatlan részek a
külvárosokban.

> De a Duna most összel is ugyanolyan koszos volt, amikor arra jártam :-(

Ez nincs közvetlen összefüggésben a csatornázottsággal, jut abba más kosz és
szennyezés is bőven.

Üdv:
    Laci