[Epitesz-barkacs] Matek fgy.

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Feb. 11., P, 00:25:23 CET

A legtöbb gyereknek nincs motivációja a matek irányába, így neki sem. De
muszáj gyakorolnia, és kész.
Egyik nap valahogy előjött, hogy törtet törttel, és lövése nem volt
róla. Úgy, hogy valamikor talán tavaly kente-vágta. Matek nélkül meg
manapság nem sokra megy az ember. ha most az alapokat nem tuningoljuk
fel, semmi tudása nem lesz, ráadásul csak sikertelenséget fog
tapasztalni. Ha meg jól fog menni, legalább matek órán ő lesz a
legpengébb, hátha akkor megkedveli.
Jó eszű gyerek, csak ellustálkodja az egészet. A kétismeretlenes
megoldását is egyszer begyakoroltuk, utána simán ment neki.

Gábor