[Epitesz-barkacs] Matek fgy.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 11., P, 11:37:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.11. 10:21:34 +1h-kor írta:

> Másik: nála kisebb tanulási problémák voltak még általánosban, és jött a
> középiskola. De nem nagy eséllyel, mert ugye ahhoz jobb eredményeket kellett
> volna produkálni. Mi érdekel - vetődött fel a kérdés. Meghányta-vetette

a geológiai technikumban volt egy srác, aki Bajára a "vízügyi főiskolára"
( 1970-től a Budapesti Műszaki Egyetem Vízgazdálkodási Főiskolai Kara lett )
akart menni, de  a mat - fizika  tanár "oktatási tevékenysége" miatt
( kettesnél soha jobbat nem kaphatott ) nagyon le akarták beszélni róla,

addig harcolt a srác, hogy kénytelenek voltak hagyni, hátha saját
erejéből fog rájonni, hogy az nem neki való.

srác  ( 1969-ben ) olyan  matek és fizika felvételi vizsgaeredményt ért el,
hogy a technikumnak írtak, hogy több hasonló tehetséges tanulót
küldjenek bajára.

a balfasz matektanár pedig égett, mint a reistag....