[Epitesz-barkacs] Matek fgy.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 11., P, 16:11:52 CET

vajk fekete wrote:
> naja. nekem az elso gondolatom csekkolni, hogy allitolag valami milla
> az egy keresore juto adossag, annak az eves kamata also hangon
> 60ezer, tehat havi 5000 alatti torlesztes a kamatot sem fedi le, nem
> is csokkenti az adossagot.

Utánaolvastam kicsit. Csak a kamat valami 1100e9 Ft. Ha ezt 4millió-felé osztom,
meg még 12-vel elosztom, akkor is majdnem havi 23eFt jön ki.
Maga az államadósság 100e9 dollár, a lakossági meg vállalati is kb ennyi.
Annyi melót nem fektettem bele, hogy kiderítsem, a fenti kamat csak az állami
részre van-e, de valószínű, mert így jön ki kb 5,5%. Ha az összesre lenne, az
csak fele százalék lenne, azt érdemes lenne megtartani akár. :-)