[Epitesz-barkacs] fal vízszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 11., P, 21:51:51 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.02.11. 21:30:38 +1h-kor írta:

> Szervusz Zoli!

> http://valyog.uw.hu/m.htm
>
> A képek régen fönt voltak, itt acéllemez-basajtolással próbálkozott a

most éppen ez van fent most
EGY HIBÁSAN KIVITELEZETT UTÓLAGOS FALSZIGETELÉS
--
2005 októberében megkeresett egy háztulajdonos problémával.

A problémát ezen az oldalon bemutattam, a munkát végzõ kivitelezõ megnevezése
nélkül, a leírásban még csak utalást se tettem rá, hogy mi okozta a hibát.

Mivel a mai napon a vállalkozó perrel fenyegetett meg engem, a leírást és a
fotókat az oldalról levettem, mert nem célom a bíróságok munkájának növelése.

A tanulságot mindenki maga vonja le.

2006. június 9.
--
Ha valami részletesebben érdekel, esetleg segítségre van szükséged:
és itt egy emailcím is van