[Epitesz-barkacs] fal vízszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 11., P, 22:35:55 CET

Lehet, hogy nem jó a felvetésem, de a mostani földrengésveszélyes időkben :-)
lehet, hogy ez az acéllemezes módi nem a legjobb.
Ezek ugyebár simák, pont azért, hogy könnyen bemenjen.
Ha van valami kis földrengés, annak a viszintes irányú mozgásai pont azt
tudhatják, hogy a felépítmény mintegy lerezeg a lemezekről. Lehet, hogy ez csak
egy agyrém, de el tudom képzelni, hogy egy kisebb erejű után is centikkel
elcsúszik a lemezeken a fölötte lévő rész. Igaz, hogy cserébe esetleg nem omlik
össze. :-)

Kíváncsiságból kerestem óriás-földrengéseket a gugli earth segítségével, mert
azon feltüntetik. Nem gondoltam volna, hogy még 9-est is találok. Ezek után nem
lepne meg, ha még ennél nagyobbat is lehetne találni, ha nagyon sokáig keresném.
A 9-es a nálunk legutóbb lezajlott asszem 4,7-esnél energiában több, mint 2,2
milliószorosa. El se tudom képzelni, hogy mi lehetett azon a környéken (asszem
északszumátra.

Nem tudja valaki, hogy melyik az a sziget, ami felrobbant, eltűnt? És mintha
olyan is lenne, ami hasonló katalkizma folytán keletkezett. Biztos azoknál is
fel van tüntetve valami magnitudó.